dc.contributor.author |
Коротун, О. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-13T16:51:39Z |
|
dc.date.available |
2020-04-13T16:51:39Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Коротун О. В. Управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства в сучасних умовах : кваліф. робота на здобуття освіт. рівня ступеня бакалавр спец. «Менеджмент» / Коротун О. В. ; Луган. нац. аграр. ун-т. – Старобільськ, 2019. – 88 с. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/307 |
|
dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі розглянуті теоретико-методичні основи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, зокрема принципи формування розвитку системи агромаркетинга, стратегічне планування та оцінка зовнішнього і внутрішнього середовища аграрного підприємства. Проведена комплексна оцінка фінансового стану підприємства та досліджена його маркетингова діяльність. Розроблені шляхи удосконалення управління маркетинговою діяльностю підприємства в умовах економічної нестабільності у ТОВ «АГРОСВІТ». |
ru_RU |
dc.publisher |
Луганський національний аграрний університет |
ru_RU |
dc.subject |
кваліфікаційні роботи |
ru_RU |
dc.subject |
бакалаври |
ru_RU |
dc.subject |
менеджмент |
ru_RU |
dc.subject |
аграрні підприємства |
ru_RU |
dc.subject |
умови господарювання |
ru_RU |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
ru_RU |
dc.subject |
економіка підприємства |
ru_RU |
dc.subject |
управління підприємством |
ru_RU |
dc.subject |
управління маркетингом |
ru_RU |
dc.subject |
конкурентоздатність підприємства |
ru_RU |
dc.subject |
маркетингові стратегії |
ru_RU |
dc.subject |
економічна нестабільність |
ru_RU |
dc.title |
Управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства в сучасних умовах |
ru_RU |