Elektronny repository LugNAU

Управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства в сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Коротун, О. В.
dc.date.accessioned 2020-04-13T16:51:39Z
dc.date.available 2020-04-13T16:51:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Коротун О. В. Управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства в сучасних умовах : кваліф. робота на здобуття освіт. рівня ступеня бакалавр спец. «Менеджмент» / Коротун О. В. ; Луган. нац. аграр. ун-т. – Старобільськ, 2019. – 88 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/307
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглянуті теоретико-методичні основи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, зокрема принципи формування розвитку системи агромаркетинга, стратегічне планування та оцінка зовнішнього і внутрішнього середовища аграрного підприємства. Проведена комплексна оцінка фінансового стану підприємства та досліджена його маркетингова діяльність. Розроблені шляхи удосконалення управління маркетинговою діяльностю підприємства в умовах економічної нестабільності у ТОВ «АГРОСВІТ». ru_RU
dc.publisher Луганський національний аграрний університет ru_RU
dc.subject кваліфікаційні роботи ru_RU
dc.subject бакалаври ru_RU
dc.subject менеджмент ru_RU
dc.subject аграрні підприємства ru_RU
dc.subject умови господарювання ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject економіка підприємства ru_RU
dc.subject управління підприємством ru_RU
dc.subject управління маркетингом ru_RU
dc.subject конкурентоздатність підприємства ru_RU
dc.subject маркетингові стратегії ru_RU
dc.subject економічна нестабільність ru_RU
dc.title Управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства в сучасних умовах ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account